Cookies & Privacy
Wij gebruiken cookies voor de beste ervaring.
Functioneel
Analytics
Marketing
Alles accepteren
Accepteren
De Helling
Agenda
Praktische info
Over Ons
Nieuws
Mijn Tickets
Vacatures
Production & press info
Contact
facebook
instagram
Algemene voorwaarden
Privacy verklaring
Veelgestelde vragen
Antwoorden op al jouw vragen
Programma
Hoe laat begint en/of eindigt het programma?
In onze agenda staat bij elk evenement hoe laat de deuren open gaan en hoe laat het programma van start gaat. De eindtijd van concerten is in de meeste gevallen uiterlijk om 23:00 uur. Voor onze dansnachten kun je het best het evenement op de website bekijken voor de meest actuele informatie.
Deze tijden zijn altijd onder voorbehoud.
Ik heb tickets gekocht, maar ik kan bij nader inzien toch niet komen.
Helaas, daar kan De Helling niets aan doen. In zulke gevallen raden we je aan om je tickets op een veilige en makkelijke manier te verkopen via www.ticketswap.nl. De Helling maakt bovendien gebruik van SecureSwap. Hiermee wordt het oude ticket van een verkoper ongeldig gemaakt en een geheel nieuw ticket naar de koper gestuurd.
Wat als een programma is afgelast?
Ticketkopers ontvangen hierover een e-mail met informatie (o.a. over restitutie).
Wat als een programma is verplaatst (en ik op de nieuwe datum niet kan)?
Ticketkopers ontvangen hierover een e-mail met informatie. Je ticket blijft uiteraard geldig voor de nieuwe datum. Kan je niet op de nieuwe datum, dan krijg je de mogelijkheid om restitutie aan te vragen. Hiervoor kan je mailen naar kassa@dehelling.nl met hierin je transactienummer en IBAN nummer.
Overig
Geldt er een minimumleeftijd?
Onze concerten zijn voor alle leeftijden toegankelijk, t/m 14 jaar adviseren we wel om samen met een volwassene te komen. Voor dansnachten geldt er meestal een minimumleeftijd van 18 jaar. Bekijk de clubnacht op onze website voor specifieke informatie hierover.
Kan ik mijn spullen bij jullie opbergen?
Wij hebben geen kluisjes, maar wel een bewaakte garderobe. Hier kun je voor €2 per item jouw spullen veilig achterlaten.
Ik ben iets bij De Helling verloren of vergeten. Hebben jullie dit gevonden?
Stuur een mailtje naar info@dehelling.nl, dan kijken wij of dit bij onze gevonden voorwerpen ligt. Als dat zo is, dan maken we een afspraak en kan je langskomen om het op te halen!
Zitplaatsen/Toegankelijkheid voor mensen met een beperking
De Helling is een poppodium, dus wij werken doorgaans alleen met staplaatsen. Voor mensen met een beperking maken we hier natuurlijk een uitzondering op. Indien je slecht ter been bent kun je altijd bij een van onze personeelsleden vragen om een barkruk, zodat je toch van het concert kan genieten. Is een barkruk geen mogelijkheid voor je omdat je bijvoorbeeld gebruik maakt van een rolstoel? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder. Onze hoofdingang is helaas niet rolstoeltoegankelijk, maar we hebben de mogelijkheid een andere deur voor je te openen waardoor je met een rolstoel naar binnen kan.
Verder goed om te weten: onze zaal en café (met toegankelijk toilet) zijn gelijkvloers en bevinden deze zich beide op de begane grond. Als je een barkruk wil reserveren of met een rolstoel naar De Helling wil komen, bel dan 030 221 9944 of mail naar info@dehelling.nl. Dit mailadres is bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op werkdagen.
Bereikbaarheid
Openbaar vervoer
Vanaf Utrecht Centraal Station ben je zo bij ons. Met de trein, tram of bus ben je binnen 5 minuten op Station Utrecht Vaartsche Rijn. Vanaf daar loop je in 2 minuutjes naar De Helling. Bekijk de meest actuele reisinformatie voor het openbaar vervoer in de app van NS of 9292.
Auto
Hoewel we het openbaar vervoer aanraden om De Helling te bezoeken zijn we ook met de auto bereikbaar. Het adres voor je routeplanner is Helling 7, 3523 CB Utrecht. Aan het begin van de straat bevindt zich Parkeergarage Vaartsche Rijn, deze is 24/7 open.
Nieuwsbrief
Name
Email
Abonneren
Contact
Helling 7, 3523 CB Utrecht
+31 (0)30 - 22 19 944
info@dehelling.nl
facebook
instagram